Tijdens de comparitie is het toegestaan om nieuwe stukken of documenten in te dienen. Rechters zijn hier niet altijd enthousiast over, omdat alle betrokken partijen (de eisende partij, de gedaagde partij(en), de griffie en de rechter zelf) kopieën van deze stukken nodig hebben. Gewoonlijk dien je de stukken minimaal tien dagen voor de zitting in bij de rechtbank en de gedaagde partij. Als je tijdens de comparitie een nieuw stuk wilt overleggen, kan de rechter de zitting schorsen om er kennis van te nemen. Gaat het om een klein stuk, dan kan de rechter het mogelijk nog behandelen. Bij grotere stukken kan de rechter beslissen om de zitting op een later tijdstip voort te zetten. Er bestaat ook een kans dat de rechter het document afwijst, omdat de gelegenheid om stukken in te dienen eigenlijk al voorbij is.
Neem dan vrijblijvend contact met ons op, zodat we uw vraag zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.
Neem contact op






Prima no cure no pay oplossing als klanten je facturen niet betalen. Goede informatie over het proces en eventuele vervolgstappen. Alles via telefoon en digitaal, dus kost weinig tijd.

Als advocatenkantoor hebben wij behoefte aan een deurwaarder die adequaat en correct handelend optreedt en die daarbij op de hoogte is van de laatste juridische regelgeving. Daarbij is het fijn als een deurwaarder met de klant meedenkt en zich flexibel opstelt. Wij vertrouwen onze zaken dan ook toe aan Jurgen en zijn team.

Hartelijk dank!!
Ondanks ‘de reden’ (wanbetaler) om met jullie te werken was dit echt verrassend ‘plezierig’..
Vanaf het moment dat ik na lang wikken en wegen de vordering aan jullie uit handen gaf viel er een last van mn schouders. Eindelijk rust, niet meer de dagelijkse irritatie, niet meer die negatieve energie.
Eindelijk iemand anders die het voor me gaat oplossen (als dat kan).
En warempel!..Jullie bewijzen dat het kan. Na zelf maanden , zonder resultaat, bezig geweest te zijn de klant te manen etc lukt het jullie om in twee fasen alles te incasseren. Zonder gedoe!
En constant werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang en waren jullie altijd bereikbaar als ik een vraag had.
Kan niet anders dan n groot compliment geven en zou bijna zeggen ‘op naar de volgende ‘..:-)
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om jou een betere ervaring te bieden. Door cookies te accepteren ga je akkoord met het gebruik van cookies, zodat we de kwaliteit van deze site kunnen verbeteren, jouw ervaring beter en persoonlijker te kunnen maken en kunnen we de effectiviteit van onze marketing activiteiten beter beoordelen. Als je geen toestemming geeft plaatsen we mogelijk alsnog bepaalde cookies, zodat je deze site op een juiste manier kunt blijven gebruiken. Zie onze cookieverklaring voor meer informatie.