Hoe vraag ik om uitstel van mijn rechtszaak?

Meer dan 2.000 klanten gingen je voor

J. Dijksman
Pijnacker

Ben uitermate tevreden over de samenwerking. Nadat ik de dagvaarding deels zelf had opgesteld ( overigens volgens het voorbeeld welke ik vond op deze site) en het ter beoordeling had opgestuurd ontving ik van Jurgen Zuurman een compliment en tevens een advies om de dagvaarding door zijn kantoor te laten verfijnen om zodoende een betere kans van slagen te hebben tijdens de rechtszaak. Mij is gebleken dat dit professioneel is gedaan door juridische medewerker Pieter Taal. Ook nadat de dagvaarding was betekent ontving ik direct na afgifte een telefonische bevestiging. Of het deurwaarderskantoor van Jurgen Zuurman inderdaad de goedkoopste is weet ik niet want ik heb geen vergelijkende offertes aangevraagd. De geoffreerde vaste prijs leek mij meteen al redelijk dus ik zag geen reden om verder te kijken.  Ik kan het kantoor zeker aanbevelen.

Sjaak Engelhard
Meppel

De inmiddels behoorlijk hoge huurachterstand welke al jaren voortsleepte en de echt “taaie” wanbetalers zijn door dit kantoor perfect afgehandeld, zodat ik mijn geld eindelijk heb ontvangen. Chapeaux van mijn kant en voor een eventueel volgende zaak weet ik waar ik terecht kan.

Meest gestelde vragen

  • Hoe ziet een incassoprocedure eruit?
  • Kan ik jullie inschakelen op basis van no cure no pay?
  • Wanneer kan ik een deurwaarder inschakelen?
  • Wat doet een deurwaarder?
  • Wat is een (on)betwiste vordering?
  • Wat zijn de kosten van een deurwaarder?
  • Welke bevoegdheden heeft een deurwaarder?
Lees meer FAQ's
Wij scoren gemiddeld een 9,5 op basis van 41 recensies