Als je als eisende partij een dagvaarding opstelt, is het van groot belang dat je de juiste bewijsstukken toevoegt. Het kan onder andere gaan om facturen, herinneringen, aanmaningen en e-mails waarin de vordering wordt erkend of slechts gedeeltelijk wordt betwist. De bewijsstukken worden producties genoemd. Van deze documenten dien je kopieën of scans te maken, die je vervolgens als bijlagen bij de dagvaarding voegt. Zorg ervoor dat elk bewijsstuk duidelijk is genummerd. In de dagvaarding zelf beschrijf je het verhaal en formuleer je jouw eis, en verwijs je naar de bijgevoegde, genummerde bewijsstukken. Een goed georganiseerde en correct opgestelde dagvaarding met duidelijke verwijzingen naar de bewijsstukken versterkt je zaak en helpt de rechter bij het nemen van een beslissing.
Neem dan vrijblijvend contact met ons op, zodat we uw vraag zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.
Neem contact opPrima no cure no pay oplossing als klanten je facturen niet betalen. Goede informatie over het proces en eventuele vervolgstappen. Alles via telefoon en digitaal, dus kost weinig tijd.
Ik ben bij de voordeligste deurwaarder terecht gekomen omdat hij werd aanbevolen door mijn vrouw en tevens deurwaarder. De aanbeveling heeft zeer goed uitgepakt, alles wat er te winnen viel is door de voordeligste deurwaarder binnengesleept en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Erg tevreden.
Hartelijk dank!!
Ondanks ‘de reden’ (wanbetaler) om met jullie te werken was dit echt verrassend ‘plezierig’..
Vanaf het moment dat ik na lang wikken en wegen de vordering aan jullie uit handen gaf viel er een last van mn schouders. Eindelijk rust, niet meer de dagelijkse irritatie, niet meer die negatieve energie.
Eindelijk iemand anders die het voor me gaat oplossen (als dat kan).
En warempel!..Jullie bewijzen dat het kan. Na zelf maanden , zonder resultaat, bezig geweest te zijn de klant te manen etc lukt het jullie om in twee fasen alles te incasseren. Zonder gedoe!
En constant werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang en waren jullie altijd bereikbaar als ik een vraag had.
Kan niet anders dan n groot compliment geven en zou bijna zeggen ‘op naar de volgende ‘..:-)
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om jou een betere ervaring te bieden. Door cookies te accepteren ga je akkoord met het gebruik van cookies, zodat we de kwaliteit van deze site kunnen verbeteren, jouw ervaring beter en persoonlijker te kunnen maken en kunnen we de effectiviteit van onze marketing activiteiten beter beoordelen. Als je geen toestemming geeft plaatsen we mogelijk alsnog bepaalde cookies, zodat je deze site op een juiste manier kunt blijven gebruiken. Zie onze cookieverklaring voor meer informatie.