Het vermelden van je privéadres als eiser in de dagvaarding is een wettelijke vereiste. Volgens de wet moet het voor de gedaagde duidelijk zijn wie hem of haar dagvaardt. Dit zorgt voor transparantie in de procedure. Daarnaast zijn er ook praktische redenen voor het vermelden van je adres. De rechtbank moet namelijk weten waar de correspondentie en gerechtelijke stukken naartoe gestuurd moeten worden. Als je een gemachtigde of advocaat hebt, kun je ervoor kiezen om de post naar zijn of haar adres te laten sturen. De post mag echter niet naar een postbus gestuurd worden. Het fysieke postadres moet een privéadres of een zakelijk adres zijn.
Neem dan vrijblijvend contact met ons op, zodat we uw vraag zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.
Neem contact op“Wij moeten er van op aan kunnen dat de ambtshandelingen op het afgesproken tijdstip worden uitgevoerd. Daarbij gaat het soms om ambtshandelingen die complex zijn of niet alledaags en meer verlangen van de kennis en kunde van de deurwaarder. Onze cliënten gaan voor de kwaliteit en niet voor de prijs. Niettegenstaande de handelsnaam, die de focus lijkt te hebben op de prijs in plaats van de kwaliteit, zijn wij zeer tevreden over de bereikbaarheid, snelheid van handelen, flexibiliteit en kunde van deurwaarder Zuurman. Als die kwaliteit dan ook goedkoop blijkt is het mooi meegenomen.”
Ik dacht dat een deurwaarder te duur was voor kleine bedrijven. Foutje. Devoordeligstedeurwaarder.nl/ Jurgen Zuurman zoekt ook voor mijn kleine bedrijf echt mee naar de beste en voordeligste oplossing om mijn factuur betaald te krijgen.
Na een lange privé strijd over geld had ik de moed opgegeven om het ooit nog terug te zien. Meer dan kwaad en teleurgesteld kon ik niet zijn op de persoon in kwestie. Toen ben ik opzoek gegaan naar een deurwaarder die hopelijk mijn probleem kon oplossen. Ik kwam terecht bij de voordeligste deurwaarder. Ik heb verder (gelukkig) geen vergelijking met een andere deurwaarder maar mijn ervaring met de voordeligste deurwaarder is zeer positief. Ze hebben voor mij al het geld wat ik nog tegoed had terug gevorderd. Daarnaast waren ze goed te bereiken via telefoon en mail. Als ik tussentijds vragen had werd deze altijd netjes beantwoord. Als enige aandachtpunt had ik dat ik niet altijd op de hoogte werd gehouden van de vordering van de zaak. Nu hebben ze een klanten portaal waarin alles word bijgehouden. Dit maakt het een stuk overzichtelijker.