Als je te maken hebt met het niet terugbetalen van een factuur of geldlening, kun je aangifte doen bij de politie. Dit geldt ook voor situaties waarin je per ongeluk geld overmaakt naar de verkeerde persoon. Of wanneer je een tweedehands artikel via een advertentiesite koopt en het artikel niet ontvangt. Een aangifte bij de politie waarin je melding maakt van oplichting, leidt niet automatisch tot een schadevergoeding. Het niet terugbetalen van een factuur of geldlening valt namelijk meestal onder het civiel recht. Dat betekent dat het een geschil is tussen burgers onderling of tussen een bedrijf en een consument. Door een procedure te starten bij de civiele rechter kun je aanspraak maken op een schadevergoeding.
Neem dan vrijblijvend contact met ons op, zodat we uw vraag zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.
Neem contact opIk wilde graag zelf, dus zonder advocaat, de dagvaarding schrijven. Jurgen stuurde me heldere, beknopte informatie hoe ik dat kon doen. Vervolgens gaf zijn jurist de “finishing touch” en werd de dagvaarding bezorgd. Alles ging snel, goed en goedkoop. Geweldig!
Zeer positieve ervaring met De Voordeligste Deurwaarder. Dhr Zuurman is een zeer correcte, beleefde, en kundige heer. Binnen een aantal dagen al resultaat, bij een klant die ongelofelijk stug is en niet-thuis geeft, is zeer indrukwekkend. Bedankt hiervoor! Ook voor het aannemen van mijn dossier, al is het maar vanwege het feit dat de vordering niet al te hoog was. Als ik (weer) een deurwaarder nodig heb of ik moet iemand aanraden, kom ik zeker terug op De Voordeligste Deurwaarder!
Na een lange privé strijd over geld had ik de moed opgegeven om het ooit nog terug te zien. Meer dan kwaad en teleurgesteld kon ik niet zijn op de persoon in kwestie. Toen ben ik opzoek gegaan naar een deurwaarder die hopelijk mijn probleem kon oplossen. Ik kwam terecht bij de voordeligste deurwaarder. Ik heb verder (gelukkig) geen vergelijking met een andere deurwaarder maar mijn ervaring met de voordeligste deurwaarder is zeer positief. Ze hebben voor mij al het geld wat ik nog tegoed had terug gevorderd. Daarnaast waren ze goed te bereiken via telefoon en mail. Als ik tussentijds vragen had werd deze altijd netjes beantwoord. Als enige aandachtpunt had ik dat ik niet altijd op de hoogte werd gehouden van de vordering van de zaak. Nu hebben ze een klanten portaal waarin alles word bijgehouden. Dit maakt het een stuk overzichtelijker.